e-Flux voor de EV driver
Electrical Verhicle ofwel EV-driving is de toekomst. Nederland loopt daarin duidelijk voorop.
In 2030 is naar verwachting meer dan de helft van de auto’s op onze wegen elektrisch. Deze auto’s moeten natuurlijk allemaal opgeladen worden. De EV-markt is dan ook booming.
1. De overheid stimuleert
De overheid stimuleert elektrisch rijden. Lokale gemeentes investeren in het creëren van laadpunten. Bedrijven bedenken verdienmodellen om aan te haken en EV-drivers zoeken hun weg in al het aanbod. Zo ook het aantal vaktermen.
Mobility Service Providers en Charge Point Operators struikelen over elkaar heen om te mogen leveren, beheren, exploiteren en faciliteren.
Van grote energiebedrijven tot kleine start-ups: ze zijn allemaal van de partij. Dat maakt het er niet altijd inzichtelijker op…
2. Daar gaat E-flux verandering brengen
Ook E-flux is een jong bedrijf in het speelveld voor elektrische mobiliteit. Maar ze zijn niet de zoveelste aanbieder.
Hun ambitie is juist om de keten te herstellen met één onafhankelijk platform en flexibel beheersysteem.
Zodat de EV-driver gewoon keuze hebt uit alle laadpalen en alle abonnementen, en overal kunt laden met welke laadpas je maar wilt.
De meeste transparante en betaalbare oplossing!
3. De E-Flux oprichters
De twee oprichters zijn Gina Ter Heide Vincent van Vaalen en Gina Ter Heide. Ze kennen elkaar uit een andere duurzame en innovatieve sector: zonnepanelen.
Samen bedachten ze dit intelligente beheersysteem en zijn ze nu in staat installateurs, bedrijven, overheden en parkeergarages optimaal te ontzorgen op dit gebied.
Met als doel: dat EV driver met een laadpas overal zijn auto kan opladen.
3.1 Wat is voordeel voor de EV-Driver?
Zelf bieden zij de EV-driver volledige flexibiliteit tegen vaste lage kosten. Voor EV-drivers heeft E-Flux een app ontwikkeld waarbij het mogelijk is om een laadpaal te reserveren en een laadsessie direct te betalen met iDeal of creditcard.
Ze hebben ook een abonnementsmodel waarbij de EV-driver een laadpas of laadsleutel heeft en overal zonder transactiekosten de auto kan opladen.
4. Waar kan ik opladen?
E-Flux biedt een laadpas die geschikt is voor alle publieke oplaadpunten in Nederland.
Daarnaast is het mogelijk om met de E-Flux pas een sessie op een snellaadstation van FastNed of Allego te starten. Dit kan handig zijn omdat de auto bij zo’n snellaadstation al binnen een half uur is opgeladen.
De E-Flux laadpas werkt in het buitenland zoals België, Frankrijk, Luxemburg, Italië, Engeland en Zwitserland. De hoogste dekking (>90%) is in de Benelux en Duitsland.
4.1 Vraag de laadpas nu aan!
De redactie ondersteunt innovaties. Wij hebben de afspraak kunnen maken dat jij E-Flux laadpas / laadsleutel voor een scherpe maandprijs kan aanschaffen.
Vraag de pas hieronder aan en laat je opladen!
- Paskosten €2,44 per maand
- Aanvragen via deze site geen eenmalig kosten
- Dekking van 98% in de Benelux van publieke laadpalen,
- Snelladen bij Allego en Fastned
- Geen (standaard) borg betaling
- Geen opslag- of transactiekosten per oplaadbeurt
- Maandelijks één btw-factuur met de laadkosten, geen gedoe met bonnetjes

Enige laadpas voor (semi) elektrisch auto’s die werkt bij 40.000 oplaadpunten in Europa
- Opladen in Benelux, Frank, Duitsland, Zwitserland en Italie (totaal >40.000 laadpunten)
- (Semi) publieke laadpalen in steden, dorpen, parkeergarages, bedrijventerreinen, vliegvelden
- Géén lastige credit check die je aanvraag in de weg staat
- Contractduur 1 jaar, daarna maandelijks opzegbaar
- Beheerders tool voor het wagenpark (mkb)
- Geschikt voor Stichtingen (mits ingeschreven bij KvK),
Een laadpas bij uitstek geschikt DGA en ZZP met elektrische/hybride auto!
- Keuze uit een laadpas of sleutelhanger
- e-Flux app voor navigatie naar dichtstbijzijnde oplaadpunt
- 24/7 support voor laadproblemen
- Te combineren met betaald parkeren app
- Geschikt voor elektrische of hybride auto’s
- Geen pechhulp mogelijkheden
- Geen mogelijkheid om tol en parkeergarage te betalen
Deze laadpas is de goedkoopste laadoplossing in de markt met de hoogste landelijke dekking