fbpx
06-23703555 [email protected]
2 minuten leestijd

TimeChimp is een bedrijf dat zich specialiseert in de urenregistratie. Met hun product wordt het voor ondernemers een stuk makkelijker om uren te registreren zodat heel overzichtelijk het aantal gewerkte uren zichtbaar is.  

Ook zij zien in hun gebruikersdata dat thuis werken steeds normaler wordt en dat hun product dit makkelijker kan maken. Met deze drie tips wordt ook jouw thuiswerkproces simpeler.

1. Ook gemakkelijk uren registreren bij thuis werken

Tijdens de eerste coronagolf gingen tussen 46 en 52% van de mensen thuis werken, blijkt uit onderzoek. Doordat TimeChimp een goedwerkende mobiele applicatie heeft die zowel beschikbaar is op iOS als op Android worden uren makkelijker geregistreerd.

Hiervoor hoef je niet op kantoor te zitten op een speciale computer. Ook als je in een team werkt blijft dit proces tijdens thuis werken soepel.

Zo kun je tijdens het thuis werken ook online meetings gemakkelijk in de app zetten. Uren schrijven voor klanten, verlofdagen en overuren kan allemaal vanuit huis via de app of website.

2. Je zit niet lang vast aan de dienst

Als nou blijkt dat het thuis werken niet lang meer hoeft, kan je het abonnement bij TimeChimp gewoon stopzetten.

Dit kan bijvoorbeeld als er een andere manier wordt gebruikt op kantoor voor de urenregistratie. De eerste twee weken zijn sowieso gratis, en daarna kun je een maandelijks opzegbaar abonnement aanschaffen.

3. De klant zal niks merken van de verandering

Overstappen naar TimeChimp tijdens het thuis werken zal voor je klanten duidelijk maken dat de zaken gewoon doorgaan.

Zo kan de klant via het klantenportaal van TimeChimp precies inzien hoeveel uren er worden gewerkt aan een bepaald project.

Vervolgens keurt de klant deze uren goed. Hierdoor zijn de uren ook voor de klant beter te begrijpen, en dat zal een fijn gevoel opleveren. Deze extra transparantie kan zorgen voor een goede binding met de klant. En dat is iets wat onder druk staat doordat we elkaar niet meer kunnen zien…

  • Basispakket:  4 euro per maand/medewerker
  • Doelgroep: zzp of klein team om uren, uitgaven en ritten te registreren
  • Klanten en interne (verlof, ziekte) uren bijhouden op activiteitsniveau
  • Eigen uurtarief per medewerker instelbaar
  • Uitgaven (bonnen, declaraties) en ritten registratie
  • Vertrouwd door 15000+ klanten, beoordeling 8,7 (FeedbackCompany)
  • Aanvragen via deze site 14 dagen gratis proefperiode

Start Nuin 3 minuten geregeld 

 

timechimp

Basis pakket: Snelle uren, ritten en uitgavenregistratie

  • Businesspakket: 7 euro per maand/medewerker
  • Doelgroep: zzp & teams om te registreren, offreren en factureren
  • Naast Basis, zelf offertes en facturen maken
  • Projectmodule: budgetteren, (voortgang)rapportages , medewerkers toewijzen, uren goedkeuren
  • Facturatiemodule:  op basis van activiteit of aantal uren maken
  • Vertrouwd door 15000+ klanten, beoordeling 8,7 (FeedbackCompany)
  • Aanvragen via deze site 14 dagen gratis proefperiode

Start Nuin 3 minuten geregeld 

timechimp

Business pakket: werken op projectbasis , uren intern willen goedkeuren en direct willen factureren naar de klant.

  • Enterprisepakket: 10 euro per maand/medewerker
  • Doelgroep: Teams: registreren, offreren en factureren via een portaal
  • Naast Basis & Business een klantenportaal en resourceplanning
  • Klantenportaal: alle registraties en factureren inzien en goedkeuren
  • Resourceplanning:  medewerkers aan projecten toewijzen
  • Vertrouwd door 15000+ klanten, beoordeling 8,7 (FeedbackCompany)
  • Aanvragen via deze site 14 dagen gratis proefperiode

Start Nuin 3 minuten geregeld 

timechimp

Enterprise pakket:  resources willen inplannen en klanten uren willen laten goedkeuren.

 

Share This